آیا شکستن کمر برای شما ضرر دارد؟

۱۳۹۹/۹/۱
ممکن است از ترک خوردن , شکستن کمر لذت ببرید زیرا احساس خوبی دارد و احساس رضایت ایجاد می کند.

حتی اگر تنظیم ستون فقرات برای موثر بودن آن نیازی به صدای ترک ندارد ، اما شنیدن ترک پشت شما اغلب این احساس یا احساس واقعی را ایجاد می کند که مقداری از تنش ، گرفتگی یا درد را آزاد کرده اید.
آیا شکستن کمر برای شما ضرر دارد؟
.

به طور کلی ، شکستن کمر برای شما بی خطر است و این عمل ممکن است باعث ایجاد احساس آرامش و بهبود دامنه حرکتی شود. به طور کلی ، شکستن کمر شما بی خطر است ، اما هنوز هم دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کند این یک عمل مضر است. در زیر برخی از خطرات ، افسانه ها و عوارض جانبی ترک خوردن کمر آورده شده است.

آیا شکستن و صدای ترک خوردن کمر می تواند منجر به آرتروز شود؟

یکی از افسانه های رایج در مورد ترک خوردن مفاصل ، از جمله بند انگشتان ، این است که منجر به آرتروز می شود.

با این حال ، این نه باعث آرتروز می شود و نه باعث بزرگ شدن مفصل می شود. ترک خوردگی پشت و مراقبت های کایروپراکتیک ممکن است به کاهش برخی علائم آرتروز کمک کند. با این حال ، همچنین می تواند علائمی مانند سفتی و تورم را تشدید کند.

آیا شکستن کمر در دوران بارداری بد است؟

تا زمانی که با احتیاط انجام شود ترک خوردن پشت شما خوب است. توجه داشته باشید که ناراحتی که در پشت خود احساس می کنید می تواند به دلیل وزن و موقعیت کودک شما باشد. شکستن کمر ممکن است با پیشرفت بارداری دشوارتر شود.

ممکن است بخواهید یک متخصص کایروپراکتیک یا درمان‌های دستی پیدا کنید که در زمینه مراقبت های قبل از تولد تخصص داشته باشد. در صورت وجود هرگونه نگرانی مانند خونریزی واژن ، بارداری خارج رحمی، تنظیم ستون فقرات در دوران بارداری توصیه نمی شود. از هرگونه پیچ خوردگی یا حرکتی که به شکم شما فشار وارد می کند خودداری کنید.

به خاطر داشته باشید که بدن شما در طول بارداری میزان بیشتری از هورمون ریلاکسین را تولید می کند. این به شما کمک می کند تا در حین زایمان انعطاف بیشتری داشته باشید ، اما همچنین می تواند باعث کشش بیش از حد شما شود. ممکن است بخواهید کشش های یوگای بارداری را برای تسکین دردهای عمومی در نظر بگیرید.

کشیدگی مفصل یا آسیب عصبی

در حالی که صدمات معمول نیستند ، اما ممکن است هنگام شکستن کمر یا انجام بیش از حد آن ، با استفاده از فشار یا فشار بیش از حد به خود آسیب بزنید.

این می تواند باعث ساییدگی بیش از حد مفاصل شود و منجر به کشیدگی مفصل ، تورم و حتی تجزیه شود. همچنین می تواند به بافت نرم مفاصل آسیب برساند.

آیا شکستن کمر مانع رشد می شود؟

از آنجا که ممکن است در هنگام شکستن کمر ، مایع یا گاز در بین مهره ها آزاد شود ، گفته شده است که این امر می تواند باعث توقف رشد شود. این مورد درست نیست.

ترک خوردن پشت باعث کاهش فشار بین دیسک های ستون فقرات می شود ، که به رشد مربوط نمی شود. در عوض ، رشد در صفحه اپی فیز در استخوان های بلند اتفاق می افتد.

آیا می توانید در حالی که کمر خود را می شکنید ، دیسک لیز بخورد؟

به ندرت ، ترک خوردن پشت باعث لیز خوردن دیسک می شود و یا با تحریک یا حرکت دادن آن در مسیر اشتباه ، باعث ناراحتی می شود. در صورت شکستگی دیسک یا مهره ، باید احتیاط کنید در هنگام ترک خوردن ، زیرا این امر می تواند علائم شما را تشدید کند.

بیش تحرکی (شلی رباط)

هر بار که مفصل را از دامنه حرکتی طبیعی آن عبور می دهید ، رباط های اطراف را کشیده می کنید ، که ممکن است باعث کشیدگی یا پیچ خوردگی آنها شود. این امر می تواند باعث بی ثباتی مفصل و آسیب دیدگی رباط ها شود زیرا آنها قادر به حمایت و نگهداری مفصل در موقعیت صحیح نیستند.

آیا بد است هر روز کمر خود را بشکنید؟

شکستن بیش از یک بار در روز در پشت ممکن است سالم ترین گزینه برای یک دوره طولانی نباشد. علائم بیماری کمر که به درمان نیاز دارد شامل درد یا ناراحتی مداوم قبل و بعد از اینکه شما ستون فقرات را دستکاری می کنید.

به جای اینکه زیاد پشت خود را بشکنید ، حرکات کششی و حرکات ملایمی انجام دهید که به بهبود قدرت ، انعطاف پذیری و وضعیت بدن کمک می کند.

اگر به دلیل نوعی ناراحتی یا احساس نادرست بودن ستون فقرات نیاز به ترک خوردن کمر خود دارید ، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا یک روش درمانی برای شما پیدا کند و علل اصلی آن را شناسایی کند.

بیش از حد معمول برداشتن مفاصل سالم می تواند باعث تحریک شود و این احساس را ایجاد کند که شما باید به طور مکرر پشت خود را ترک کنید. حتی ممکن است افراد به این ایده پی ببرند که این کار ستون فقرات را تراز می کند.

اصرار برای شکستن کمر اغلب می تواند نشانه ای از یک دلیل اصلی باشد که ممکن است نیاز به درمان داشته باشد. شکستن کمر ممکن است باعث تسکین موقتی شما شود ، اما باید علت اصلی و چگونگی درمان آن را بفهمید.

آیا طبیعی است که کمر صدا بدهد؟

هنگامی که به روش های خاصی کش می روید یا حرکت می کنید ، ممکن است کمر خود به خود خرد شود. این می تواند به دلیل آسیب به رباط یا غضروف ، خراب شدن کپسول سینوویال یا آرتروز باشد.

اگر این اتفاق پس از آسیب رخ دهد ، می تواند نتیجه اختلال در عملکرد مفصل به دلیل شکستگی باشد.اگر این اتفاق پس از آسیب رخ دهد ، می تواند نتیجه اختلال در عملکرد مفصل به دلیل شکستگی باشد.
..